۱۴ پاسخ

نه برامن نذاشتن بعضی دکترا نمیذارن بعضی هم میذارن

بله اصلا سوال نمیکنن میارن میذارن 😅😅

من ک اصلا دردش زیاد حس نکردم
انگاری ک مورچه گاز گرفت همون لحظه فقط

اره میزارن

سر دخترم ب دکترم گفتم سوند نذار نذاشت ینی اینبارم بگم سوند نذار اجباری باید بزاره؟ من بدجور از سوند میترسم

اره
درد ک نداره
قلقلک میشی

سعی کن وقتی میخوان سوند بزارن مثانت پر باشه یه نفس عمیق هم بکش خودتم سفت نکن اصلا درد نداره
منم میترسیدم ولی دیدم چیزی نیست

اره
والا واسه من که خیلی بد بود سوزش شدید داشتم😕

بله اجباریه من خودم از سوند بیشتر از جراحی میترسیدم انقد که میگفتن ولی واقعا اصلا درد نداره

اره اجباریه
ولاهیج دردی نداره خانمای اینجا جوری ازش قول ساختن🤣
نهااایتش ب دکتر بگو بعد بیحسی سوندتو بزارن

اره اصلا متوجهش نمیشی

بله

اره باید سوند بزارن 🥲

بله اجباریه
و اصلا درد نداره فقط موقعی که میخوان بزارن نفس عمیق بکش دیگه‌ هیچی نمیفهمی

سوال های مرتبط