من باشم نمیخرم
بخری تا آخر باید باج بدی خواهر کوچیکه ی من تا ۸ سالگی تولد هر بچه ای میرفتیم باید از کادو طرف برای خانومم میخریدیم
نه نیازی نیست ماشالا ۵ سالشه کاملا متوجه میشه. ممکنه در لحظه حسادت کنه که خب طبیعیه. باید اجازه بدی این احساسات رو هم تجربه کنه
اگر موقع تولد پسرت برای دخترت نخریدی الانم نخر....چون ممکنه برداشت دیگه بکنه.همین مسائل ریز اصول تربیتی میشه
اگه برای دخترت نخریدی پس برای پسرتم نخر
ن نخر پسرتم بزرگه براش توضیح بدی متوجه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.