مایع امنیوتیک با صدک ۲۰ خوبه؟

۳ پاسخ

اگه دکتر گفته خوبه

بله خوبه واسه من ۱۰ بود

چند بود عددد آب دورش

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری