خانوما این تست مثبته وایی😭🥲😭😭
#فرزندپروری#مایبیبی

تصویر
۲۲ پاسخ

مثبت پلاس

نه بابا منفیه
😂😂❤️

نظر خودت چیه؟!!

😂فراتر از مثبته

این مثبت سه ماهس

دیگ از این مثبت تر وجود نداره😅😅😅😅😅😅

چه مثبته پر رنگی😂

خیلیم مثبته مبارکه

چ مثبت زیبایی😅

برا من خیلی کمرنگ بود دور از جونت داشتم سکته میکردم
این دیگه داره داد میزنه که مثبتم

بله عزیزمثبته

عزیزم این سوال داره؟ قشنگ مثبته دیگه. حالااگه بازم شک داری باز یکی دیگه بزن یا ازمایش خون بده

اصلا بدجور مثبته😇

شوخی میکنی دیگه ؟
خطا هم میخوای داشته باشه؟

نه داره اَداشو در میاره 😂😂

مبارکه

خیلیم مثبته

مثبت اگه شکل بود میشد این

از این مثبت تر نداریم😂

چه واضحم مثبته😂
مبارکه💖

خیلی شیک و مجلسی مثبته مثبت

اره مثبته

سوال های مرتبط

مامان Vaniya مامان Vaniya ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی
مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی