۷ پاسخ

بچه من افتاد تو دو سالگی خودش شروع کرد صحبت کردن.کار خاصی م نکردم .تا ۱۸ ماهگی دو کلمه میگفت بیشتر.
عحله ای نداشتم واسه حرف زدنش.
ولی هرسری بهداشت میپرسید میگفتم مثل بلبل حرف میزنه.چون حوصله کاغذبازیای یه عده دانشجو رو نداشتم😁

نه‌فقط ماما و بابا و اب

خیلی وقته خودش جمله بندی میکنه از 17 ماهگی دو کامه ای گفت 19 ماهگی جمله چند کلمه ای ولی با کمی مکث بین کلمات
بعد دو سه هفته دیگ کامل خودش جمله بندی میکرد

دختر من‌هنوز درست صحبت نمیکنه
دیروز براش تخم کفتر گرفتم

بله صحبت می‌کنه جمله چند کلمه ای میگه

جمله فقط در حد مامان آب همین
بیشتر کلمه هایی ک میگمو تکرار میکنه ولی جمله یاد نگرفته هنوز 🥲

جمله اصلا..کلمه هم همش و نه ۸۰درصد..

سوال های مرتبط