جلوگیری از همه بهتر طبیعی ولی به شرطی که خیلی مواضب باشی بقیه روشا همه ضرر خودشو داره مخصوصا قرص و آمپول حتی کاندوم هم ضرر داره دوستم جلوگیری داشت با کاندوم سه سال بعد سه سال برا بارداری رفت گفتن رحمت خشک شده دیگه حامله نشد حالا من اطلاعات دقیق ندارم ولی گفتن از روش جلوگیریش اینطور شده
طبیعی جلوگیری کنی باید هر آن آماده بارداری باشیا😂
من طبیعی و الان باردارم😂
قبل از اقدام فققط کاندوم
من چندسال طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.