عق زدن زیاد و تهوع بد نیست برا جنین؟😭🥲

۷ پاسخ

من تا همین االان هم عوق زدم هم بالا اوردم

من سر دخترم صبح چشمو باز میکردم بالا می‌آوردم تا شب فکر کن سرسفره یعنی همه جا هیچی نمیشه ولی الان اصلا ندارم تعجب میکنم

😐😐😐😐🙄🙄🙄🙄🙄

عزیزم قرص زنجبیل زینتوما امتحان کن
برا من ک خیلی خوبه و اثر گذاشته

نه بد نیست😄😄 کار خودشه

انقدر عق زدم و حالت تهوع داشتم نگو نپرس 🤦🏻‍♀️حتی الآنم عق میزنم بعضی وقتا
نه گلم نترس این علائم بارداریه

سلامم

سوال های مرتبط