۵ پاسخ

ایروفیکس
اینه اسم فارسیش من انگلیسی بلد نیستم دکتر گفت برم از این به م این همینه

منم همینو نیم سی سی میدم چون مال من روش زده 15میل بعد صبح بدیم بهتره یا شب

تصویر

من همینو ۱سی سی میدم روزی

یک سی سی و یکم از نیم سی سی کمتر

هفت میلی گرم واسه زیر شش ماهه چهارده میلی گرم واسه بالای شش ماهه یعنی یه قطره چکون ، این زده یازده میلی گرم🧐فک کنم یک و نصفی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۸ ماهگی