۹ پاسخ

من بیخیال نبودم ولی نا امید بودم اون ماهی ک باردار شدم بقیه ماها امید داشتم

باید یه اتفاقی افتاده باشه ک سرت گرم اون باشه یا خودت دورتو شلوغ کن
من ماهی ک باردار شدم عقد خواهر شوهرم بود سرگرم خرید و .. لباس دوختن واسه مراسم بودم‌

من تصمیم داشتم همزمان با ماه رمضون رژیمم و شدیدتر کنم
باشگاه سنگین تر کار کنم
کلاس رقص آذری ام ثبت نام کنم
که برای عید فیت فیت بشم
که فهمیدم باردارم
ماه های قبلش یک درصد احتمال میدادم باردار بشم
ولی اینبار گفتم منکه حامله نمیشم
بزار برای عید خوش هیکل تر بشم 🤣

و بنظرم هر چی نرم‌افزار در رابطه با پریودی و بارداری حذف کن از گوشیت که هی وسوسه نشی ببینی تاریخ تخمک گذاری و پریودیت کی هست ، همین گهواره هم آدم رو وسوسه می‌کنه به بارداری🥲
من خودم برای اینکه تاریخ پریودی فراموش نکنم نصب کردم منو داره وسوسه می‌کنه که نی نی بیارم با اینکه یک بچه دارم

من اصلا بیخیال نبودم هر روز تو گهواره بودم در حال سرچ صبح تا شب فکرم درگیر بود ولی الهی شکر حامله هم بودم همون ماه

فکر کن دکتر گفته تنبلی داری باردار نمیشی هیچوقت، اونموقع دیگه موقع نزدیکی بفکر لذتت هستی نه درست کردن نی نی

من بیخیال بودم اصلا باردار نشدم.

تاپیک منو بخون عزیزم

سرتو شلوغ کن، کلاس ثبت نام کن، مهمونی بچین،بیرون برو، اگ بتونی همینا جوابه،دوست من هر هفته با ما میومد جنگل، همش مهمونی دخترونه، هی زد رقصید، رودخونه شنا کرد، 6 ماه بعد حامله شد

سوال های مرتبط

مامانِ کوچولوم مامانِ کوچولوم قصد بارداری