من هفته های پایینتر لگد میزد قشنگ اما الان نه دیگه فقط حرکتشو حس میکنم که انگار داره میچرخه یا اینکه خودشو کش و قوس میده
عزیزم تو روبیکا برا مامانای هفت ماه گروه داریم خاستی بگو ایدی بدم بهت
اتفاقا منم امروز دارم با این فسقلی کلنجار میرم خانم خانما کلا خوابه انگار یکم لگد میزنه و میخوابه، حس میکنم امروز شکمم سبک تر شده
منم از دیروز پایین حسش میکنم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.