خانما من خیلی استرس دارم غربالگریم عدد هاش انگاری پایین هستن چرا ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اصلا استرس نگیر برو دکتر فقط
منم خیلی اعدادم بالا بود آنقدر استرس گرفتم دو تا دکتر رفتم هر دو گفتن هیچ مشکلی نیست

عالیه پسرت

پسررررررر

عزیزم ریسکت پایینه نگران نباش

خوبه نگران نباش

احتمالا پسر داری

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری