من از ۶ماهگی بهش غذا دادم خیلی اصولی پیش رفتم.اصلا ربطی ب این نداره از چند ماهگی شروع کردی بچه من بعضی وقتا خیلی خوب غذا میخوره بعضی وقت هام نون خالی دوست داره بخوره
اصلا ربطی نداره پسر من چهار ماه نیم پنج ماه شروع کردم کم کم ولی بد غذا نرین بچه تو دنیا هست عملا هیچی نمیخوره
اتفاقا بد غذایی بخاطر زود شروع کردن هم خیلی میشه و اتفاق میوفته من چهارماهگی شیره بادوم میدادم به دخترم دخترم به بادوم حساسیت پیدا کرد دکتر گفت بخاطر اینه که زود بهش دادی
من بخاطر رفلاکس دخترم از ۴ ماهگی غذا دادم
اما فرقی نداره
معمولا از کوتاهی مادر نیست
مضخرف محض!!!!!!!!! چه ربطی داره
بگو گوز و ربط ندین به شقیقه بیسوادا
من از ۴ شروع کردم برا ی لقمه که میخواد بخوره جون به سرم میکنه
چه خرف بی ربطی واقعا
اونایی که زودتر غذا میدن اونم از ۵ماهگی واسه اینه که بچه هاشون رفلاکس دارن و مجبورن اینکارو بکنن
خودم ۶ماهگی شروع کردم و خداروشکر خیلی هم اشتهاش خوبه
من از تقریبا پنج ماهگی دادم از اولم غیر چند تا چیز مث عسل و شیر پاستوریزه همچین بهش دادم خیلی کم نمک هم میریختم خدا رو شکر کوچیکه خیلی خوبه ولی بزرگه اصولی پیش رفتم همه رو گوگل میزدم میپرسیدم چی مجاز هس نیس الان شیش سالشه ب معنی واقعی جیگرم خون میشه تا دو تا قاشق بخوره بی خیالم شدم دو روز هیچی هیچی نخورد
من از ۴ ماه و ۲۰ روز فرنی دادم
از ۵ ماه و ۲۰ روز سوپ اینا
از ۷ ماه هم غذای سفره
والا همچی میخوره
سنگم بدم میخوره
خیلی خوش غذاس
ولی ربطی به زمان غذا دادن نداره
ب مزاج مربوطه
البته دختر منم در عوض شیر نمیخوره
ینی از نوزادی تا الان تاحالا نشده ۶۰تا بیشتر یجا بخوره
کل روز نهایتا ۲۰۰ تا شیر میخوره
بنظرم اصن ربطي نداره
من خودمم بخاطر رفلاکس از پنج ماهگی شروع کردم من این حرف شما رو خیلی شنیدم از خالم خاهر شوهرم واسه بچه های اونا جواب بوده واسه منم خداروشکر جواب بوده دخترم غذاش خوبه ماشالا
من ار ۵ ماهگی شروع کردم
خوبه بد غذا نیس
فقط غذاهای شیرین رواز همون اول دوست نداره
من خودم از چهار ماهگی شروع شدم والا همچین اشتهای انچنانی نداره وزنشم کلا ده کیلو
ته عزیزیم ربط نداره من زودتر دادم اتفاقا میگفتم شاید چون زود دادم بد غذا شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.