۴ پاسخ

من فردا میخوام برم ۲۰تومن هزینش شده🥴🥴

منم دیروز دندونم شکست شب حسابی درد میکرد باید برم عصب کشی لامصبم خیلی گرون شده

تازه اين اين قيمتي كه داده برا عصب كشيشه روكشم ميخاد ك اگه روكش نشه خراب شه باز بايد بكشيش ديگه

عصب کشی حتی تو عکس هم معلوم نیس

سوال های مرتبط