۲۲ پاسخ

هفت تاااا ترمیم یه عصب کشیییی
دختر چکار کردی با دندونات
تا حالا چکاب نرفته بودی دندونپزشکی ک اینهمه روی هم جمع شده؟؟

جای دیگه هم بپرس حس میکنم زیاد گفته بهت

خدا به دادمون برسه

چه خبره والا تهرانم اینقدر نمیگیرن

من که تصمیم گرفتم دندان خیلی خرجش گرون بود بکشم
والا بکشی یک دست مصنوعی بزاری خرجش کمتر و یکدفعه هست

من یه ماهه دندونامو شروع کردم ب درست کردن خیلی ترمیمی دارم تا الان سی تومن دادم میگ هنوزم مونده

ما ک دندونامون همه خراب شدن

جدی میگی
قبل عید عصب کشی ده تومن بود ک🥲

منم مثل شما ترمیمی زیاد دارم و هم پولش ندارم هم از دندون پزشکی متنفرممممم😩

منم دوتا رو روکش کردم شد 14 البته اسفند ماه بود گفت 5 تا دندون داری نیاز به ترمیم دارن با جرمگیری

من از نی دندون عقلم داره فشار میاره ب این یکی دندونام کج دارن میشن نمیتونم برم چون جراحی داره بعد یه سری ارزشی ب درد نخور تا حرف از گرونی میزنی دهن گشادشونو باز میکنن جوونیمون سوخت و رفتتتت💔

منم ۴ تا ترمیم و یه عصب کشی یدونه کشیدن به همراه جراحی و جرمیگیی کلا شد ۲۰ تومن البته بکمشو بیمه داد

والا ما ک داریمم باز این هزینه ها برامون زیاده

جرمگیری دو سه هفته پیش من رفتم ۲تومن

پیش کدوم دکتر رفتید🫠
من‌قبل از این اتفاقات پیش دکتر پارسیا ایران مهر رفتم دندونی ۵ درست میکرد

اگه داری یه تیکه طلا بفروش ولی حتما انجام بده حتماااا

من چند ماه پیش چندتاشونو روکش کردم با سه تا ترمیم (چندتاشون لک داشت ودوتاشون میناشون کمی از بین رفته بود)با یدونه جراحی لثه که حتما باید انجام میشد شده ۷۵م😮‍💨

منم هرروز تو دندون پزشکی افتادم

من پارسال برای دخترم عصب کشی ریشه کردم دوازده

هرکاری میکنی فقط جرمگیری نکن که گند می‌زنه به دندون ها

19تووووومن خدااابا

😐✌️دیگ ازدندونم نمیتونیم بمیریم

مواد دندون واقعا گرون شده تقصیر ندارن

سوال های مرتبط