۷ پاسخ

زردچوبه اش یکم زیاد نیس؟

پسر من عاشق ابگوشته 😋

نخود میخوره دلدرد نمیشه ؟من بخوام نخود لوبیا این چیزا بدم شوهرم ایقد غر میزنه که بچه دلدرد میکنی

چ دیر گذاشتی 😂

نوش جونش منم از صبح براش گذاشتم بپزه واسه ناهارش

زرد چوبه استفاده نکنین یا کم بزنین فعلا ادویه ها تارده ۱سالگی ممنوعه

نوش جونش به به

سوال های مرتبط

مامان پسملم مامان پسملم ۱۴ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان جوجو 🍇 مامان جوجو 🍇 ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان قناد🥰🎂🥧 مامان قناد🥰🎂🥧 ۱ سالگی
مامان 😍فاطمه جون😍 مامان 😍فاطمه جون😍 ۱۱ ماهگی