۵ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت تا هفته سی مشکلی نیست

واینکه می خوای خیالت راحت شه برو بهداشت محله تون صدای قلبش رو بشنو

عزیزم طاق باز بهتره نخوابی ولی تو تو خواب بودی مشکلی نداره. من سر زایمان اولم که طبیعی بود 2 روز تو بیمارستان بستری بودم کُلاً طاق بازخوابیدم هیچ مشکلی هم به وجودنیومد اگه مشکل به وجود میومد اصلا پرسنل بهم نمی گفتن که اینجوری بخوابم

برو بیمارستان ، ان اس تی بده

حتما برو دکتر ضربان قلبشو چک کنن

سوال های مرتبط

مامان دنیز و توراهیم مامان دنیز و توراهیم هفته سی‌وسوم بارداری