۲ پاسخ

دکترا میگن بهترین بازه ۱۴تا ۱۶ماهگیه بعد یکسال بچه با غذا وزن میگیره شیر فقط منبع کلسیم براش که به جاش میتونی شیر پاستوریزه و ماست پنیر بدی من ۱۸ماهگی دخترم میوفته تیر ماه اگه تابستون بگیرم عطش میشه میخام شهریور که ۲۰ماه میشه بگیرم امیدوارم تا اون موقع عذا خوردنش بهتر شه و کمتر شیر بخواد

شیرخشک تا دو سال

سوال های مرتبط

مامان رایان و رادوین مامان رایان و رادوین ۱ سالگی