دکترا میگن بهترین بازه ۱۴تا ۱۶ماهگیه بعد یکسال بچه با غذا وزن میگیره شیر فقط منبع کلسیم براش که به جاش میتونی شیر پاستوریزه و ماست پنیر بدی من ۱۸ماهگی دخترم میوفته تیر ماه اگه تابستون بگیرم عطش میشه میخام شهریور که ۲۰ماه میشه بگیرم امیدوارم تا اون موقع عذا خوردنش بهتر شه و کمتر شیر بخواد
شیرخشک تا دو سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.