۷ پاسخ

بچه من تا ۱سالگی خوب بود بعد اون کم کرد

امروز دکتر دخترم گفت از یک سالگی ب بعد سالی ۱ کیلو اضافه کنن کافیه حتی
منم از ۱۰ ماهگی استپ کرده

دختر منم بعد یکسالگی لاغر شده

پسره منم از 11ماهگی فقط قدش بلند شده

دقیقا پسر منم

خب جای نگرانی نداره چون داری میگی قدش رشد کرده پس رشدش متوقف نشده بعدم وقتی خیلی تحرک داشته باشه وزن خیلی اضافه نمیشه

دختر من الان بزور شده ۹۳۰۰ اونم با لباس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی
مامان پناه❤ مامان پناه❤ ۲ سالگی