۴ پاسخ

این رنگی 😋😋🤌

تصویر

معلومه که باید قررررمر باشه من حساااااابی رب رو سرخ میکنم

من مادربزرگم قدیما رب نمیرد فقط زعفرون میزد زرد میشد

هر دو نه قرمز نه زرد بیشتر نارنجی درستش میکنم

سوال های مرتبط