اصلانترس به بعدش فکرکن که انشالله دیگه موقع ادرارکردن اذیت نمیشه پمادهایی که دکترمیده رو مدام بزن چون چرب باشه زودترخوب میشه و اینکه دکتربه من گف ازروز چهارم میتونی حموم ببری و چرک خشک کن داد گفت حتما سروقت بدی هیچی همینادیگه البته پرهام به روش بخیه بود.انشالله نی نی شماهم زودخوب میشه نگران نباش
من تجربم رو نوشتم. میتونی توی صفحم بخونی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.