کم کم استرس زایمان داره میاد سراغم..🥶😶‍🌫️

۱۲ پاسخ

عزیزم استرس نداره که لحظاتش پر از عشق 😍😍 ان‌شاءالله به سلامتی بغلش کنی 🥹🥰

سزارین اصلا ترس نداره

عزیییزم...از لحظات بارداری خیلی لذت ببر ک حسابی دلتنگش میشی انشاالله هفته های آخر و بسلامتی بگذرونی و سالم و سلامت بچه اتو بغل بگیری

من استرس زایمان زودرس دارم🥲

من استرس خودشو فعلا ندارم استرس هزینهاشو دارم

منم همینطور خدا کمکمون کنه فقط

دیدی گفتم فاطمه یاس شد اسم بچه ات😁
شوهرت هم موافقه؟

استرس نداره
هرچی پیش بیاد خیره انشالله

استرس نداره ک والا راحت میشی
ی روز درد بمشی بهتراز نه ماهه ک‌درد کشیدی🤦🏻‍♀️

از الآن؟؟
من فردا زایمانمه😁

هنوز زوده برا اومدنش
من هفته بعد پنجشنبه باید برم فقط دارم فکرمو مشغول میکنم کارای ناتمامو انجام میدم نفهمم چند روز مونده

اهووووم😬👌🏼😫

سوال های مرتبط