عزیزم استرس نداره که لحظاتش پر از عشق 😍😍 انشاءالله به سلامتی بغلش کنی 🥹🥰
سزارین اصلا ترس نداره
عزیییزم...از لحظات بارداری خیلی لذت ببر ک حسابی دلتنگش میشی انشاالله هفته های آخر و بسلامتی بگذرونی و سالم و سلامت بچه اتو بغل بگیری
من استرس زایمان زودرس دارم🥲
من استرس خودشو فعلا ندارم استرس هزینهاشو دارم
منم همینطور خدا کمکمون کنه فقط
دیدی گفتم فاطمه یاس شد اسم بچه ات😁
شوهرت هم موافقه؟
استرس نداره
هرچی پیش بیاد خیره انشالله
استرس نداره ک والا راحت میشی
ی روز درد بمشی بهتراز نه ماهه کدرد کشیدی🤦🏻♀️
از الآن؟؟
من فردا زایمانمه😁
هنوز زوده برا اومدنش
من هفته بعد پنجشنبه باید برم فقط دارم فکرمو مشغول میکنم کارای ناتمامو انجام میدم نفهمم چند روز مونده
اهووووم😬👌🏼😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.