۳ پاسخ

باید بری پیش خودش اگر عفونت یا مشکلی داشت خودش چکاب کنه

کیست مویی مگه بخیه داره؟

من عمل کردم .. ن رفتم زایشگاه برام باز کردن اینو یادمه ۱۶سالم بود

سوال های مرتبط