۸ پاسخ

من كه اون ماهي كه باردار بودم همش حس پريودي داشتم حتي تا بعد از اينكه تستم مثبت بود حس پريود داشتم چند هفته
ولي باز اگر خواستي دكتر خيلي خوب بگو بهت معرفي كنم از همه جاي ايران مريض داره مطبش هميشه خيلي شلوغه انلاينم ويزيت داره

وااای خب چرا زعفرونی درست کردی؟ 😕دختر شاید بارداری انشاالله خب علائم بارداری و پریودی یجورن... انشاالله یااین ماه یا ماه بعد از ذوق مامان شدنت اشکت بندنیاد🥹💜

نزدیک ب دو سال شد

عزیزم انشالله که پریود نمیشه ناراحت نباش...
منم این ماه پریود شدم اولش کلی گریه کردم ولی فایده نداره غصه خوردن
توکل کردم

انشالله ک بارداری گلم انقدر بی قرار نباش بلاخره خدا به ما هم نظر میکنه

مگه چندوقته اقدامی

حالا چرا پیش دستی کردی .آنقدر ناامید نباش تا زمانی فکرش کنی استرس داشته باشی نمیشه بیخیال باش .مگه چند وقت اقدامی ؟

علائم بارداری وپریودی عین همه ناامید نباش صبر کن

سوال های مرتبط