باید تلاش کنی چیزای دیگه هم بخوره اینجوری خوب نیست هم ویتامین های لازم بهش نمیرسه هم بدغذا میشه هم بلعش ضعیف میشه غذای بافتدار نخوره پدرت درمیادا ، حالا فعلا شیر و ویتامین اینا مصرف میکنن ولی برسه بالای ۲ سال بیچاره میشی ، بچه هر ماده غذایی و تا ده بار پس میزنه نباید بیخیال شی باید هی پیشنهاد بدی و جایگزین ندی تا عادت کنه و بخوره
اگه میخوره گاهی به فرنیش موز یا خرما یا پوره میوه اضافه کن تنوع بشه
پس بقیه غذاها چی؟
ینی کلا فقط فرنی میخوره؟؟؟؟؟؟؟
هیچیه ذیگه؟
با شیرگاو درسست میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.