انشالله عزیزدلم انشالله🥺
منم سینوزیت دارم خیلی رعایت میخواد
همیشه باید سر پشونده باشه
مخصوصا خواب کمی باد خنک بخوره سردرد میشی
بعد حموم هم همینطور
همیشه سرم شستشو حلق وبینی شسته بشه این دوتا خیلی تاثیر داره
اینها برای پیگیرش گیری
اگه سرما خوردیم به راحتی خوب نمیشه سه روز گذشت چرک عفونی شد حتما باید دوره خشک کننده آموکسی کلاو شصت خوردی زده روش و میترونیدازول باهم هر دوازده ساعت بعد سه روز حس رو بهبودی میره
مسکن هم وقتی سردرد زیاد
منم مثل تو 😔
علائم سینوزیت و میگرنت رو میگی من فکر کنم هر دو دارم ولی هنوز پیش دکتر نرفتم
منم سینوزیت دارم خیلی اذیت میشم مخصوصا چندوقت پیش سرماخوردم با بدبختی خوب شدم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.