۴ پاسخ

باید بری کافینت شناسنامه و کارت ملی همه روببری

اگه سه فرزند دارید که آخری متولد ابان ۱۴۰۰ به یعد هست یا چهار فرزند زیر بیست سال دارید می تونید مسکن ملی ثبت نام کنید.

یعنی چی مال چیه؟

باید برم کافینت؟

سوال های مرتبط

مامان مامان عشقام مامان مامان عشقام ۶ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ سالگی
مامان مامان عشقام مامان مامان عشقام ۶ سالگی