اتاقش با خواهرش مشترکه چیدس😃
من چون سزارینی ام احتمالا اوایل تیر میاد
احتمالا از اول خرداد بچینم🫠🥰😍
وای من هنوز دو دست لباس گرفتم براششششش🥲
از ماه دیگه قراره شروع کنم سیسمونی بگیرم یکم خیالم راحت شه بعد برم بازارای تهران
من میخوام اول خرداد بچینم شما تاریخ زایمانت کیه کی اناقمیچینی
من از اول فروردین اتاق گلارین خانومو چیندم😍الا
من هنوز سرویس چوب و..نگرفتم نمیدونم کی بگیریم و کی تحویل بدن و بچینیم ولی وسایل چوبی آماده باشه خوبه خریدا توش میشه چید خونه ما خیلی شلوغ شده اونجوری وسایل سر جاشون میچیدم هرچی هم لازم باشه راحت تر میشه فهمید
منم نچیدم بابت شرایط که معلوم نیس چی میشه همه وسایلاشو بردم شهرستان خونه مامانم هیچی اینجا نداره احتمالا بعد زایمان میچینم
۳۱ اردیبهشت زایمانمه
من هنوز هیچی خرید نکردم 😐😐😐😐😐
من بچه دومم هست فقط یه کشو مال کمد دخترم براش خالی کردم لباس گذاشتم😄
فعلا هیچی مشخص نیست
ممکنه تا وقت زایمانم نتونم برگردم خونه به خاطره شرایط فعلی”جنگ”
فک کنم بعد زایمان باید اتاق نی نی رو آماده کنم🥺
همه چیز خریدم هفته بعد ایشالا
برا من فقط سرویس چوبش مونده احتمالا از اردیبهشت شروع کنم
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
من وقتی فهمیدم جنسیت چیه ۸۰ درصد وسایلاش خریدم
واقعا خوشحالم ه روز که میگذره هم گرون تر میشه
هم من توانش ندارم برم با حوصله بگردم
انشاالله از این ماه دیگه باید بخریم بچینیم
ماه بعد
من سرویس چوبشو سفارش دادم خرداد آماده میشه
بقیه خریدارم تازه دارم کم کم میگیرم تا تیر ماه یهو بهمون فشار میاد
😂😑وسیله نخریدمهنوز
من هنوز هیچی نخریدم🫢🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.