شیاف دیکلوفناک و قرص فارژزیک دکتر واسم نوشته بود فوق العاذه بود
حتما مایعات کم خوردی بعدش من لصلا سردرد نشدم ولی کلییی نسکافه چای نبات کاپوچینو خوردم اینقدر خوردم فکر کنم نیم کیلو ازین نبات نی دارا رو همون روز تموم کردم
من تا 3 روز داشتم
ناپروکسن میخوردم یا شیاف میذاشتم
برا من تا ۱ هفته بود عزیزم
بعدش خود ب خود خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.