۴ پاسخ

شیاف دیکلوفناک و قرص فارژزیک دکتر واسم نوشته بود فوق العاذه بود

حتما مایعات کم خوردی بعدش من لصلا سردرد نشدم ولی کلییی نسکافه چای نبات کاپوچینو خوردم اینقدر خوردم فکر کنم نیم کیلو ازین نبات نی دارا رو همون روز تموم کردم

من تا 3 روز داشتم
ناپروکسن میخوردم یا شیاف میذاشتم

برا من تا ۱ هفته بود عزیزم
بعدش خود ب خود خوب شد

سوال های مرتبط