۴ پاسخ

من با سرلاک خوری میدم بخورع

من پوره موز میدم پوره سیب مثلاً گاهی وقت اینار با فرنی یا حریره بادام قاطی میکنم یا پوره سیب زمینی‌ میدم تا بشه ۷ماهش شروع به سوپ میکنم

من دیروز برا اولین بار فرنی دادم،زیاد دوست نداشت

پوره سیب،هویج، کدو حلوایی،سیب زمینی فردا میدم
بعدشم مرغ و بعدتر سوپ🙂

سوال های مرتبط