من همون اول که بدنیا اومد بردم گفت دیگه نیازی نیس
ا! نمیدونستم باید ببرم
نه نبردم نیاز ندیدیم🤷🏻♀️
من همون بیمارستان براش انجام دادن دیگ نگف نیازه ببارم ش چرا
بلع بردم
ن مگه بایدمیبردیم
من هفته اول تولدش بردمش چکش کرد بعد بهم گفت ۶ماهگیش هم بیارش برای چکاپ
نه به من گفتن سه ماهگی ببر ولی نبردم
آره من بردم دخترمو
من بله بردم
عزیزم سه ماهگی که دیگه نداره
واسه من نوشتن ۳تا ۵ سالگی باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.