۱۱ پاسخ

من همون اول که بدنیا اومد بردم گفت دیگه نیازی نیس

ا! نمیدونستم باید ببرم

نه نبردم نیاز ندیدیم🤷🏻‍♀️

من همون بیمارستان براش انجام دادن دیگ نگف نیازه ببارم ش چرا

بلع بردم

ن مگه بایدمیبردیم

من هفته اول تولدش بردمش چکش کرد بعد بهم گفت ۶ماهگیش هم بیارش برای چکاپ

نه به من گفتن سه ماهگی ببر ولی نبردم

آره من بردم دخترمو

من بله بردم

عزیزم سه ماهگی که دیگه نداره
واسه من نوشتن ۳تا ۵ سالگی باید برم

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی