۹ پاسخ

من از همون اول نبردم 😁 خب بچم قشنگ صداهارو تشخیص میده دکترشم رفتیم گفت همه چی اوکیه

من یک ماهگی بردمش گفت چون برای زردی بستری بود نه ماهگی ببرش دوباره ولی سه ماهگی رو حرفی نزد

چ جالب

آره من بردم .گفت مشکلی نداره دیگه نیازی به انجام دادنش نیست

مگ‌شنوایی ۳ماهگیم داره؟؟؟؟

میبرم فردا حتما

الکی میگن ببرید ولی میبرم شک میندازن دل ادم

بله من‌ بردم
هم شنوایی انجام شد هم بینایی

من هنوز نبردم 😐

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی