من از همون اول نبردم 😁 خب بچم قشنگ صداهارو تشخیص میده دکترشم رفتیم گفت همه چی اوکیه
من یک ماهگی بردمش گفت چون برای زردی بستری بود نه ماهگی ببرش دوباره ولی سه ماهگی رو حرفی نزد
چ جالب
آره من بردم .گفت مشکلی نداره دیگه نیازی به انجام دادنش نیست
مگشنوایی ۳ماهگیم داره؟؟؟؟
میبرم فردا حتما
الکی میگن ببرید ولی میبرم شک میندازن دل ادم
بله من بردم
هم شنوایی انجام شد هم بینایی
من هنوز نبردم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.