ب منم گفتن من بردم خداروشکر مشکلی نداشت
من ۱۷ روزگی بردمش دو ماهگی هم بردم خوب بود هر دوبار وقتی الان میبینم به صدا ها توجه میکنه واکنش نشون میده اوکیه دیگه نمیبرم
یعنی تو بیمارستان انجام دادن اولش علاوه بر اون باید ببریم ؟؟
بمن گفتن ۶ ماهگی ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.