۴ پاسخ

ب منم گفتن من بردم خداروشکر مشکلی نداشت

من ۱۷ روزگی بردمش دو ماهگی هم بردم خوب بود هر دوبار وقتی الان میبینم به صدا ها توجه میکنه واکنش نشون میده اوکیه دیگه نمیبرم

یعنی تو بیمارستان انجام دادن اولش علاوه بر اون باید ببریم ؟؟

بمن گفتن ۶ ماهگی ببرم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی