سلام، بچه هاتونو شنوایی سنجی مرحله دوم بردین؟

۹ پاسخ

بمن گفتن نمیخاد فقط حواست باشه تو خونه ک ب صداها واکنش نشون بده همیشه

من بله بردم

یه من گفت اگ میشنوه یا به اسم واکنش میده نبر تا۳سالگی

چند روز دیگه میبرم

من سه بار بردم تا الان ۹ ماهگی ام باید ببرم هیچ مشکلی هم نداره به صدا و اینام واکنش‌ نشون میده ولی شنوایی سنجی این نیست که می‌شنوه یا نه درصد شنوایی و اندازه میگیرن

نه کی باید ببریم ؟

منم نبردم به شما گفتن بیار؟

نه!قشنگ برمیگرده به صداها واکنش میده اکیه بابا

خیر باید می‌بردیم؟

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان پوریا👶پویا👶🏻 مامان پوریا👶پویا👶🏻 ۹ ماهگی