من خیلی اذیت شدم اونم بخاطر این بود عفونت کرد
وگرنه خیلی سخت نبود
شوهرم
پیجاره مرد و زنده شد
نه جراحی خیلی راحته چون کامل سر میکنن هیچی نمیفهمی
ن سخت نیس بخیه میخوره خونریزیم نداره
من ریشه هاش کج بود اذیت نشدم یک جا برو ک خوب باشه اولی دستش فرز بود سر ۱۵ دقیقه انجاک داد دومی سر یک ساعت دهنم باز بود 😛 بستنی اینا بخور بعدش اوکیه درد بعدش داری ک مسکن میخوری
با سلام و احترام
دندون عقل اول خیر
دندون عقل دوم خیلی اذیت شدم
من تو یکماه هر دو رو جراحی کردم شاید به دلیل این بوده که دومی رو اذیت شدم
نه سخت نيست، حين كار كه سر هست و متوجه نميشي، بعدش يكم درد داري كه مسكن ميخوري اروم ميشي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.