از شیر سینه ش یکم بچمونه تو دماغش یکم بعد میاد بیرون
شبا موقع خواب براش بخور سرد بزارن
قطره سدیم کلراید از داروخانه بگیر اسپری نگیری ک به مخاط بچه اسیب میزنه حتما قطره باشه دو ساه قطره بریز صبر کن بعد با پوار بینی همون مخاط کش بکش بیرون مخاط کش خوب هم لوازم پزشکیا دارن سیسمونیا بدرد نمیخوره
قطره سدیم کلراید از داروخانه بگیرید و استفاده کنید
پوار بینی برقی،قطره اب نمک از داروخانه ،و اینکه میخوابونیدش یه سطح شیب دار تو گهوارش درست کنید که سرش بالاتر از بدنش باشه که شیر برنگرده و راه تنفسشو بگیره
عزیزم خانواده ما نوزادا رو که بینی کیپ میشد میبردن تو بخار حموم راه تنفسی یکم باز میشد
ولی واسه بچه ده روزه نمیدونم اوکیه یا ن
قطره اب نمک از داروخانه بگیر بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.