۱ پاسخ

سرلاک توش قند مصنوعی داره بهتر بهش ندین برای زمانیکه سفر بخواید برید خونه تکونی داشته باشید خدایی نکرده بیماری باشه که نتونید به بچه برسید خوبه و موقت مصرف بشه
وگرنه این چیزای صنعتی اصلا خوب نیستن
جاش پوره هویج و سیب زمینی بده
یا تو همین پوره یکم برنج بریز سوپ بشه با شیر خودت یا شیرخشک رقیق کن بده بخوره
سیب زمینی خوب وزن میده
بیسکویت مادرم نده اونم قندش بالاس بچه بیش فعال میشه

سوال های مرتبط