۵ پاسخ

من حریره بادوم و گندم خرما خریدم تا حالا هر دوتاش خوب بود ولی دخترت هر چی نمیخوره فکر نکنم سرلاک این طعم ها رو بخوره موز امتحان کنی فکر کنم بهتر باشه

سرلاک های خونگی بگیر خییییییلی تنوع داره ارگانیکه وزن میده در کل عالیه

من ک مهرسام فرنی خونه رو نمیخورد
مگه ب زووور
براس سرالاک فرنی برنج خریدم بهتر خورد
فعلا ک ۶ماهشه میتونی سرلاک فرنی بخری با حریره بادام
ک حریره رو من خودم درست میکنم

برا برنج همون فرنی میشه

من سرلاک موز،عسل و خرما گرفتم کیان دوست داره

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی