چه سرلاکی خیلی مقویه بگیرم ؟

۶ پاسخ

سرلاک به بچه ندی بهتره

گندم و خرما عالیه من از پیج سفارش میدم

حریره بادام بده
خودت آرد برنج بگیر فرنی درست کن بعداً سرلاک های مختلف هستند بری داروخانه بهت میدن

تو این سن میشه سرلاک فرنی و حریره بادوم بدی

حریره بادام خوبه
نظر من اینه که سرلاک بهتره چون یه چیزی مثل شیرخشکه، کارخونه ای و فروش توسط داروخونه
این پیجایی که مثل عطاری ان هرچقدرم تعریف کنن تو این زمونه بازم قابل اعتماد نیستن

سرلاک مضره
سویق بگیر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی