سلفری ب من گفت دوتا دخترن
مال من ایطور بود دوتاش پسر شد
دیگه الان ۱۶ هفته ای با سونو مشخصه
نه با سلفری نمیشه.خطا داره برا دوقلویی
ن احتمال میده
احتمالا دختر و پسرها مثل مال من
برا من نوشته بود حداقل یک پسر دوتاش پسر شد
چندتا تاپیک قبلی منو ببین، برا من نوشته بود حداقل یکیش دختره و دوتاش دختر شده
انومالی هم گفت دوتا دخترن
عزیزم بستگی به درصدش داره تا ۲۰درصدیکیشون پسر بالای ۲۰ احتمالا هر دو پسرن
نه، درست میگه. سل فری فقط وقتی دوتاش دختره درسته. ولی اگر کروموزوم y داشته باشه معلوم نیست مال کدوم بچه است.
سلفری چقدر هزینه شد عزیزم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.