۵ پاسخ

واقعا ارزش هزینه اش رو داره که ازمایش بدین و خیالتون راحت بشه

الهی آمین خواهر

ببین ما کل خاندانمون فامیلیم خداروشکر هیچ مشکلی نبوده اصن جز من
ک یکم شکاف لب دارم اونم هیچ کی نداشته خلاصه من خودم خیلی میترسم واسه بچم ولی خب کلا هنوز انگار قسمت نیس بچه دار شم🫠ایشالله خدا زودی زود به هممون بچه سالم بده

توازدواج فامیل ها برین بهتره اگر که تو فامیل کسی معلولیت یا مشکلی داشته باشه صددرصد برین

ما همون اول نرفتیم .برا بارداری اولم رفتیم همچی خوب بود

سوال های مرتبط