سلام به نظرتون اسم آوا قشنگتره یا نفس؟

۶ پاسخ

نفس..

اوااا

آوا

به نظر من نفس

من به دفعه فهمیدم اسمی که دوست داشتم برای پسرم بزارم از لحاظ ابجد براش خوب نیست... ناراحت شدم ولی خب چه کنم باباش عقیده داره. شماهم میتونی زنگ بزنی بپرسی اگر انرژی درمانی برات اهمیت داره. ولی آوا قشنگه

آوا...

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان مامی فندق🩷🎀 مامان مامی فندق🩷🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری