سلام به نظرتون اسم (لنیا) قشنگتره یا( لما)؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی ببخشید ولی هیچکدوم

لنیا قشنگ تره

خوش آوا نیستن

لنیا ❤️

لنیا

لنیا

من اگه خدا بهم دختر میداد قطعا ی اسم از طبیعت انتخاب میکردم ک ب لطافت و ظرافت خودش باشه

لنيا🥹😍🥹😍

لنیا💖

لنیا بهتره

لما قشنگه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری