اسم دختر به نظرتون نفس قشنگتره یا افرا ؟

۱۱ پاسخ

نفس خیلییی تکراریه

من که افرا گذاشتم 😂🩷😁

افرا.قشنگتره.نفس تکراریه

به نظر من افرا قشنگتره
نفس خیلی زیاد شده

نفس.

من نفس بیشتر دوست دارم البته دلیل دارم که برای خودم منطقیه شاید از نظر بقیه مهم نباشه دلیلشم اینه که شیره افرا خوراکیه مثلا میگن دو قاشق شیره افرا برای فیلینگ کیک برای همین دوست ندارم

افرا قشنگه

جفتشم🥹

نفس بنظرم

افرا خیلی قشنگه

افرا به نظر من خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد