نفس خیلییی تکراریه
من که افرا گذاشتم 😂🩷😁
افرا.قشنگتره.نفس تکراریه
به نظر من افرا قشنگتره
نفس خیلی زیاد شده
نفس.
من نفس بیشتر دوست دارم البته دلیل دارم که برای خودم منطقیه شاید از نظر بقیه مهم نباشه دلیلشم اینه که شیره افرا خوراکیه مثلا میگن دو قاشق شیره افرا برای فیلینگ کیک برای همین دوست ندارم
افرا قشنگه
جفتشم🥹
نفس بنظرم
افرا خیلی قشنگه
افرا به نظر من خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.