نظرتون راج به اسم افرا چیه؟

۸ پاسخ

من دوس ندارم یهو توو ذهنم مار افعی میاد !

من یاد درخت میوفتم

قشنگ نیست به نظرم

من افرا خیلی دوست دارم

اقرا قشنگه منم گذاشتم

دوس ندارم واسه دختر چون اطرافم دیدم به افراسیاب میگفتن افرا

قشنگه

یکم قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان آیسا و نیلا مامان آیسا و نیلا ۱۳ ماهگی
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری