۵ پاسخ

دکتر مقدادی خیلی خوبه تعریفش رو از چند نفر شنیدم، مطبش تو شهران هست

من آنلاین ویزیت داشتم عالی بود

رفلاکس داره حساسیت به پروتئین گاوی هم داره ولی الان خیلی بهتره دیگه ترش نمیکنه ولی بازم فقط تو خواب میخوره خیلی بازیگوش شده

الان دیگه غذای کمکی ام میتونی شروع کنی ایشالله با اون وزن بگیره

عزیزم رفلاکس نداره؟؟
پسر منم شیر نمیخورد بردم دکتر گفت بخاطر رفلاکس معدش ترش میکنه نمیتونه بخوره شیرشو عوض کرد شربت کیدیزولم داد

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی