۶ پاسخ

شیر زیاد بده بخوره آب ماست خنک اینا باعث میشه تب نکنه بی قراری رو باید طاقت بیاری ولی پشت هم استامینافن نده

شاید درد شکم داره ک بیقراره خواهر چون درد شذید دندون فقط واسه شبیه ک داره لثه رو میترکونه من ب دکتر گفته بودم بدم گفت نه خطرناکه الکی استا دادن مگه اینکه یه شب فقط حیغ بکشه و اذیت بشع بمال رو دندونش یا استا یا دیفن

یا علی ده شبببب...عزیزم کبد بچتو داغون میکنی پاراکید فقط دو روز مجازه بدی حتی اگ خدایی نکرده بچه تبش بالا باشه...هزارتا کار دیگ میتونی بکنی...میتونی میوه بزاری تو عصاره خوری یخ بزنه بدی دستش آروم میشه...

دکتر دخترم امیر مسعود رجب پور هستش
اون موقع به من گفتن یک سی سی دیفن هیدرامین ساده رو بردارم نیم سی سی رو با انگشت بمالم رو لثه‌ها و نیم سی سی رو بدم بخوره
واقعا تنها روشی ک دخترم رو آروم میکرد همین بود
با هیچ ژل دندونی آروم نمیشد

خب ژل بزن برو داروخانه ژل بگیر براش بزن به لثه ش

نده برا کبد خیلی مضر👌🏻👌🏻👌🏻

سوال های مرتبط