پسر منم همین طور بود با چایی بشور روزی دوبار پماد تتراسایکلین بزن تو چشمش
ما میگیم سرش یخ کرده چشمش قی میکنه ی زیر پوش باباش ک نخه و نرمه ی کم داغ کم خیلی کم بذار رو سرش و سینش نسوزونی بچه رو خدایی نکرده و باشیر خودت بشور چشمشو و با چای اول ک بهش میگن گل چایی ی دستمال بزن توش یخ باشه چشم رو پاک کن
من دخترم و همینطوری بود
یکم شیر خودم و ریختم تو چشمش خوب شد
عیب نداره ببر دکتر پماد و قطره میده خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.