۵ پاسخ

اشک چشش بستس ببر دکتر قطره میده بهش

نه خودش خوب میشه، فقط با پنبه نمدار تمیز کن و اصلا دست نزن،

پسره منم دیشب اینجوری شد صبح که چایی درست کردم از سر قوری برداشتم تا خودم نخورده بودم سرد که شد با پنبه چندبار چشمش شستم الان خوب خوب هه

پسر منم اینجور شد چرک میومد و اشک
بردم دکتر قطره باکتی ماید داد هر ۸ساعت گف ی قطره بریز بعد دو سه روز خوب شد کامل

اره حتما
چشم حساسه
ببر دکتر قطره میده

سوال های مرتبط

مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی
مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی