۳ پاسخ

اره اوایل اینجوری بود الان دیگه عادت کرده

من از اول اصلا میکس نکردم
با پشت قاشق
عادتم کرده دیگه

اره کمترمیخوره یااصلا نم۱یخوره

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۱ سالگی