۳ پاسخ

دختر منم ی چشش اشکیع

پسر منم همینه دو روزه پماد تتراسایکلین چشمی میزنم یکم بهتر شده

بچه منم همینطوره دوتا قطره هم داد دکتر فایده نداشت میگن مجرای اشکیشون بسته است باید ماساژ بدیم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان🫀👶🏻 مامان ائلمان🫀👶🏻 ۴ ماهگی